tisdag 9 juli 2013

Mot ljusare tider

Nu har det börjat ordnat upp sej efter allt strul . Känns jäkligt skönt ska jag säga. När man fick pengar på kontot idag efter att ha varit utan i nästan 2 månader. Men som dom säger efter regn kommer solsken. =)
Här är det verkligen solsken och jättevarmt ute. Nu är sommarn här med besked kan man säga. Idag unnade jag och Erik oss en pizza. Det var supergott.
Annars har det varit en lugn dag . Min nya medicin börjar göra sin verkan känner jag. Inte lika trött  och snurrig som jag var dom första dagarna . och inte lika ont. Tar dom mest på kvällen nu så att jag kan slappna av och sova och inte känna hur ont jag har.

Få se vad resten av veckan har att erbjuda, har inte planerat nåt än. Tar dagen som den kommer. lika bra det. Man vet aldrig hur dagsformen är när man har sånt skit som jag har . Längtar nu tills i augusti av två skäl faktiskt
1: Den 7:e åker jag till Vaxholm på utredning till den 8:e
2: Snabba cash 3 den 30

Och däremellan ska jag och mina tjejkompisar försöka klämma in en kryssning också till Helsingfors.

Nu ska jag ha en lugn kväll ska snart lägga mig och glo lite på tv innan jag somnar.
puss och Kram L

OBS: Ett tips bara .. ställ aldrig ner stolen på stortån.. det gör ont
Ser ut som foten är skitig med det är den inte. den är blå och grön =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar