onsdag 17 oktober 2012

Full rusch..

..idag. Först blev jag hämtad av barnens pappa , vi skulle på ett möte i Tyresö, sen direkt efter det så hade Sara utvecklingssamtal på hennes skola, så det var bara att ge sig iväg dit.
Hon har börjat i en helt nybyggd skola. jättefin
väldigt högt till tak =)
Och man fick inte ha skor på sig inne, så alla har varsitt sko, skåp
dock lite suddig bild dock =)

Nu har jag precis fixat middag och ätit. Och pratat med min stora tjej . Idag fick alpha komma hem. HOn är hos min dotters ex , för han jobbar inte och bor bara en trappa. Medans Rebecka jobbar ju varje dag och bor på 3 trapper. Alpha har ju ont efter op, vilket är förståligt. Och en fin liten tratt fick hon på sig också .

Resten av kvällen ska jag slappa, måsta ladda inför intervjun i morgon =)
Önska mig lycka till ! =D

                                                         puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar