lördag 1 oktober 2011

Summering av denna Lördag ..

Vaknade ganska tidigt, närmare bestämt kl 7, och kunde inte somna om. Och Erik vaknade då med. så vi klev upp och fixade frulle och medicin till Erik.
Sen vid 12- tiden så tog jag en skön promenad till flemingsberg denna dag
Storhandlade och fyllde min frys. Ganska skönt faktiskt, så slipper man handla varje dag. Och jag tog en uppfriskande promenad hem också. Några gram gick man väl bort =)

När jag kom hem packade jag upp och sen fixade jag lite mat, gjorde parisare, såå himla gott.
Sen har jag tvättat idag med. Och till kvällsmat gjorde jag en tacopaj. Sen gick jag upp till grannen och drack ett glas vin , men är inte riktigt sugen för det. Så nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt.
Erik förövrigt har inte gjort många knop idag, pga hans medicin, så är hans humör lite svajigt just nu. Men vi ska tillbaka till läkaren på tisdag igen nu, för att kolla hans allmäntillstånd bl a.

Snart ska jag krypa ner i sängen. ska bli så skönt.
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar